Identitet & branding
Vi hjælper dig med at brande din virksomhed. Branding er vigtig, for det er her din virksomhed kan skille sig ud fra konkurrenterne og opnå en helt unik position på markedet uanset om det er en webshop eller hjemmeside
Gør et godt indtryk
Fra
995,-
Bliv husket
Lad os hjælpe med at skabe en visuel identitet til din virksomhed, så vi sikrer at dine besøgende husker din forretning, ydelser og produkter.
Virk overbevisende
Gør et godt indtryk og virk overbevisende når du møder dine potentielle kunder på dine online platforme og hjemmeside. Vi sikrer at du fremstår knivskarpt.
Fremstå gennemført
Afspejl din måde at drive virksomhed på i din online identitet. Det skal være gennemført og i orden fra ende til anden, så du viser at der ingen slinger i valsen er hos dig
Nøglen til respekt
Skab respekt og bliv anerkendt for dit design. Et gennemført hjemmesidedesign underbygger og skaber respekt for din forretning og det du gør.
Vi synliggør din virksomheds identitet
Virksomhedens identitet har du sandsynligvis allerede defineret og nedskrevet. Man kan populært sige, at din virksomheds identitet er selve pulsen og drivkraften i virksomheden. Men hvordan får vi lige synliggjort identiteten over for vores målgruppe?
Vores målgruppe er vores kommende kunder. De er faktisk akkurat ligeglade med virksomhedens identitet. Til gengæld er de ikke ligeglade med dit produkt eller din ydelse. Ej heller med den synlige identitet.
Visuel Identitet
En defineret identitet er med til at fastholde, udvikle og vækste virksomheden indenfor de rammer, som du har defineret i beskrivelse af din virksomhed.
- Mission – Forretningsområde, rammer, ressourcer og kompetencer
- Vision – Retning, vækst og mål
- Værdier – Adfærd, præferencer og handling
Den er vigtig for dig, som ejer virksomheden, dine ansatte og for virksomhedens succes på det marked, den skal konkurrere med.
Virksomhedens identitet er primus motor for virksomhedskulturen og selve grundlaget for at kunne skabe en visuel identitet, som er den, din målgruppe præsenteres for.
Brandingstrategi
For at igangsætte en effektiv og målrettet brandingstrategi, skal du naturligvis have en defineret målgruppe. For det er netop din målgruppe vil skal fortælle, hvorfor de skal handle hos dig og ikke hos dine konkurrenter.
Kommunikationskanalerne vælges ud fra, hvor din målgruppe befinder sig. Det betaler sig sjældent med en alt for ensidig branding, for det vil alt andet lige betyde, at vi ikke fanger hele din målgruppe.
Derfor er der ofte tale om et mix af
For at nå den højst mulige brandingeffekt.
Brand Identitet
Virksomhedens brand identitet er hele pakken i et. Det er din visuelle identitet og din brandingstrategi der bestemmer, hvor godt du lykkes med at skabe din brand identitet.
Selvom vi ikke drikker verdens mest kendte cola, så kender vi alle virksomhedens brand identitet. Vi kender den visuelle identitet som vores egen baglomme og vi kan genkende en reklamevideo fra virksomheden på få sekunder.
Så selv om din målgruppe er i en anden størrelsesorden og befinder sig indenfor Danmarks grænser, så er en solid og gennemtænkt brandingstrategi alfa og omega, hvis du vil tage markedsandele og beholde dem.
Corporate branding
Branding er mange ting, men i denne sammenhæng er der tale om corporate branding – altså branding af din virksomhed. Det er denne form for branding, der sørger for at
- Du positionerer din virksomhed i markedet
- Din målgruppe bliver bevidst om din virksomhed
- Du adskiller din virksomhed fra konkurrerende virksomheder
- Din målgruppe konverteres til kunder
Det kræver at vi finder essensen i dit produkt eller din ydelse og de faktorer, der adskiller dig positivt fra dine konkurrenter.
Dem anvender vi i slogans og budskaber – både på hjemmesiden og i dine øvrig markedsføring. På den måde kan vi kontinuerligt følge og bevare den røde tråd i brandingen.
TRUSTPILOT
Du skal være i øjenhøjde med din målgruppe
Vi skal finde et passende sprog og tone i vores kommunikation og markedsføring. Her handler det naturligvis primært om, hvilken målgruppe vi henvender og til og hvilken form for produkter eller ydelser, vi promoverer.
Vi kan sikkert hurtigt blive enige om, at der er forskel på sælge lækre sneakers til en ung målgruppe og på at sælge miljøvenlige varmepumpeanlæg til en voksen målgruppe med ejerbolig.
Det betyder at vi arbejder med
- Budskaber og slogans
- Sprog og tone
- Kommunikationskanaler
når vi skal forene virksomhedens visuelle identitet med virksomhedens corporate branding.
Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Du er altid meget velkommen til at tage fat i os, for at høre mere om hvad vi kan gøre for sin virksomhed.
Gode råd er gratis hos os, og uanset om vi skal levere din nye hjemmeside eller ej, sørger vi for, at du altid får en god oplevelse hos os.