Markedsføring
Der er mange markedsføringskanaler at vælge i mellem og skal man nu lige benytte sig af Facebook annoncer, Instagram annoncer, Google annoncer, Google Shopping annoncer eller E-mails?
Skal man hellere prøve dem enkeltvis og hvordan finder man ud af, om man reelt rammer sin målgruppe, der hvor man annoncerer? Lad os svare på dine spørgsmål
Professionel markedsføring
Fra
995,-

Øg din rækkevidde
Med online markedsføring skaber du bedre vilkår for din virksomheds rækkevidde. Du bestemmer selv til hvem og hvor dine annoncer skal vises.

Målbare resultater
Online markedsføring giver dig mulighed for at måle konvertering. Det giver dig et bedre overblik over, om din markedsføring er en god forretning, og hvilke tiltag der virker.

Skab mere salg
Online markedsføring betyder uundgåeligt vækst i trafik. Igennem en gennemtænkt indsats sikrer vi, at trafikken bliver til salg og omsætning.

Ram din målgruppe
Med online markedsføring får du mulighed for at målrette dine kampagner og annoncer mod din målgruppe på måder du ikke anede var muligt.
Lad os hjælpe dig med en markedsføringsstrategi, der giver bonus på bundlinjen
Det kræver indsigt og viden, når du skal iværksætte en markedsføringsstrategi for din virksomhed. I værste fald kræver det også et noget større budget, end du har afsat – fordi indsatsen ikke helt virker, som du havde regnet med. Ensidig markedsføring fører sjældent optimale resultater med sig – så er det sagt. Vi hjælper dig med at udfærdige en marketingstrategi, der passer til din virksomhed og din målgruppe. Så er du sikker på, at dit markedsføringsbudget bliver anvendt optimalt og lige der, hvor det giver bonus.
Søgemaskineoptimering (SEO) og linkbuilding
Søgemaskineoptimering og linkbuilding bør være en del af enhver virksomheds online strategi. SEO og linkbuilding hjælper til højere placering på Google og øget organisk trafik. Søgemaskineoptimering tager tid, og derfor er det alfa og omega at du kommer tidligt igang, så du hurtigst muligt kan nyde godt af dit SEO-arbejde. Lad os hjælpe dig på vej!
Google Ads annoncering
Google Ads annoncering er oplagt til dig, der sælger ydelser, services og produkter, som folk søger efter på søgemaskinerne. Med annoncer på Google sikrer du, at dit budskab lander øverst i resultaterne og maksimerer din chance for at få besøgende på din hjemmeside, der er klar til at handle med dig. Annoncering gennem Google Ads er let at komme i gang med, og du sætter selv dit budget.
Facebook – og Instragramannoncering
Facebook og Instagram annoncering er for dig, der ønsker at udbrede kendskaben til dine produkter, ydelser og brand på de sociale medier. De sociale platforme huser data på hver eneste interaktion fra deres brugere, hvilket skaber helt unikke muligheder for at specificere din målgruppe uhyggeligt præcist. Facebookannoncering er et meget kraftfuldt værktøj, der hjælper dig til at udbygge din online markedsføringsstrategi, i takt med at du bliver klogere på dine data.
E-mail markedsføring
E-mail marketing er oplagt for stort set enhver virksomhed, men særligt for webshopejere, der sælger produkter online. Med e-mail marketing får du en vigtig mulighed for at fastholde eksisterende og tidligere kunder ved at sende kampagner, skarpe tilbud og nyhedsinformationer direkte til deres indboks. Det er altid lettere at hente tidligere kunder tilbage i folden end at skaffe nye – derfor er e-mail marketing en grundsten i alle forretninger, der ønsker at vækste.
Skab flere salg med os ombord som din online markedsføringspartner
At få en professionel markedsføringsvirksomhed til at adminstrere dit online markedsføringsbudget kan virke dyrt. Ikke desto mindre sikrer du, at der bliver taget hånd om dit budget, og at det bruges hensigtmæssigt. Benytter du dig ikke af en leverandør til professionel markedsføring, risikerer du at bruge dine penge i blinde, uden at du har en jordisk chance for at kortlægge, hvorvidt dine kampagner og annoncer virker. Med os ombord får du løbende optimering af dit setup samt månedlig afrapportering, så du altid har en finger på pulsen og får det maksimale udbytte af din professionelle hjemmeside.

TRUSTPILOT


Online markedsføring
En del eller hele din markedsføringsindsats koncentreres om det, der kaldes online markedsføring. Online markedsføring er markedsføring der foregår på internettet og på en eller flere af de platforme eller browsere, der passer bedst til lige nøjagtigt dit produkt eller din ydelse.
Hvor stor en del af din markedsføring og hvilken del af din markedsføring, der skal foregå online, afhænger blandt andet af, om du sælger
- Online via en webshop
- Online via en hjemmeside
- Både via webshop og fysisk butik
- Kun via fysisk butik / klinik / kontor
og så afhænger det naturligvis også af, til hvilket marked du henvender dig. Altså om dine kunder er privatpersoner eller virksomheder.
Der er derfor vigtigt, at du har en klar definition af din målgruppe. Derved kan vi nemlig isolere målgruppen og lægge din markedsføringsstrategi efter deres besøgsmønstre på de sociale medier.
Vi udarbejder din Markedsføringsplan, så den passer til dit budget
Et begrænset budget kan betyde, at der ikke er mulighed for visse tiltag. Dermed ikke være sagt at et ubegrænset budget er vejen frem. Det er heldigvis ikke sådan online marketing virker.
Hos os er du i trygge hænder, vi beder dig ikke om at forhøje dit budget, men arbejder derimod målrettet med det budget du har, for at opnå de bedst mulige resultater. Vi finder de mest optimale markedsføringskanaler at ramme din målgruppe på og udfærdiger annoncer og planlægger frekvens efter dit budget.
Tålmodighed er en dyd, når det handler om at måle og vurderer effekten af din online marketing. Vi rapporterer effekt og succes til dig, så du kan se, at det arbejde vi laver for din virksomhed, bærer frugt.
Ligegyldigt om dit budget er stort eller lille, handler det i bund og grund om et positivt resultat af din investering. Her er der naturligvis langt større risiko for fejlslagne tiltag, hvis der ikke er viden bag beslutningerne. Derfor er der god fornuft i at samarbejde med erfarne eksperter, der kan udfærdige og vurdere din marketingstrategi objektivt.
Tag kontakt og lad os sammen vurdere din virksomheds muligheder for en knivskarp markedsføringsstrategi, der giver bonus på bundlinjen.
Markedsføring på Google
Google er både en browser og en søgemaskine. Det kan fra tid til anden være en anelse forvirrende at finde rundt i forskellen på det ene og det andet. En browser er et softwareprogram, der sørger for, at du har adgang til internettet.
Når du downloader Google som din browser, hedder softwaren Google Chrome og du bruger den til at besøge hjemmesider og webshops Du kan installere flere forskellige browsere til din computer eller din telefon. De mest kendte er Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge og Internet Explorer. Safari browseren er forbeholdt Apple produkter.
En søgemaskine er et softwareprogram, som giver adgang til at søge på internettet. Når du downloader Google som din søgemaskine, hedder softwaren Google. Du kan anvende Google søgemaskine på en hvilken som helst af dine browsere, også din Safari browser. Blandt søgemaskiner finder du blandt andet Google, Yahoo og Bing.
Google er den mest anvendte søgemaskine
Både når det gælder browser og søgemaskiner er Google software det mest populære – både i Danmark og på verdensplan til at finde hjemmesider på Google. Omkring 70% anvender primært Google Chrome som browser og knap 90% anvender Google som deres primære søgemaskine.
Derfor er Google en oplagt platform at markedsføre din virksomhed på. Desuden har Google udviklet en del brugbare værktøjer, der kan optimere og målrette din annoncering betydeligt. Google har desuden sine helt egne parametre for, hvordan de rangerer tekster og hjemmesider. Det kræver helt sikkert indsigt i disse parametre, for at kunne performe optimalt med din markedsføring på Google.
Der findes 3 forskellige måder, du kan fremme og promovere din virksomhed på, når det drejer sig om markedsføring på Googles søgemaskine.
Google Ads
Google Ads hed førhen Google Adwords. Denne form for annoncering ligner ofte til forveksling et helt almindeligt organisk søgeresultat. Men øverst til venstre, står der annonce, når der er tale om en betalt visning.
Prisen for dine betalte Google annoncer varierer, alt efter hvor dyre søgeordene er. Placeringen afhænger af dit dagsbudget og mange andre ting, som det ikke helt ligetil at pinpointe. For at få så meget som muligt ud af dine annoncekroner, kan annoncen sættes op, så den passer bedst muligt til din målgruppes.
Google Shopping
Du kender dem sikkert godt, Google Shopping reklamerne, som ligger øverst i søgefeltet, hvis du har søgt på et produkt, for eksempel “knæbandage” i søgefeltet. Der er et produkt med billede, tekst og pris i hver reklame.
Shopping reklamerne er også betalte reklamer, som du med fordel kan anvende, såfremt du har en webshop. Klikkes der på reklamen, føres brugerne nemlig direkte ind på produktet på din hjemmeside.
Markedsføring på sociale medier
De sociale medier som Facebook og Instagram er perfekte markedsføringskanaler, såfremt din målgruppe befinder sig her. Fordelen ved markedsføring på de sociale medier er blandt andet, at du kan målrette dine annoncer ned til mindste detalje så du sikrer at kun de mest relevante personer besøger din hjemmeside eller webshop.
Du kan blandt andet markere kriterier ud fra
- Køn, alder og geografi
- Interesser, medlem af specifikke grupper, hvad der likes
og ligeledes kan du for eksempel bestemme, hvilke
- Ugedage den skal vises – f.eks. mandag til fredag
- Tidsrum på dagen den skal vises – f.eks. kl. 16.00 til 24.00
Der er mange andre kriterier du kan anvende, hvilket giver dig en enestående mulighed for at ramme specifikt med din annoncering.
Har du for eksempel en fysisk butik i Århus med tilhørende webshop og ønsker du at annoncere et event i din fysiske butik, kan du faktisk koncentrere din marketing til Århus på lige netop denne annonce.
Markedsføring på Facebook
Befinder din målgruppe sig på Facebook, skal du naturligvis være synlig på denne platform. Trods Facebook har fået konkurrence fra mange andre platforme, er der stadig og ubetinget danskernes foretrukne sociale platform.
Derfor bør du profilere din virksomhed med en Facebook virksomhedskonto. Med virksomhedskontoen kan du nemlig annoncere for din virksomhed og dine varer eller ydelser på Facebook.
Markedsføring på Instagram
Markedsføringen på Instagram virker i store træk som Facebook, men visningsformen er anderledes. På Instagram får man først det visuelle indtryk i form at et billede. Derfor er det vigtigt, at du udvælger appellerende og interessante billeder, som tiltrækker den målgruppe du gerne vil ramme.
Du kan sagtens lægge de samme opslag og annoncer på begge sociale medier, men hav altid det visuelle udtryk in mente.
Søgemaskineoptimering (SEO) og linkbuilding
Søgemaskineoptimering er en af de mest anvendte former for “gratis” annoncering, der findes. Den anvendes i stor stil af de fleste virksomheder og handler om at bedre søgeresultaterne for virksomheden på det, der kaldes de organiske søgeresultater.
Det organiske søgeresultat er det, der ikke omfatter de betalte annoncer. Hvilken placering du kan opnå, afhænger af din indsats.
Du får ikke en instant effekt med søgemaskineoptimering, det tager lidt tid før effekten af din indsats kan ses og måles på din hjemmeside eller webshop. Desuden er søgemaskineoptimering en opgave, hvor du ikke kan hvile på laurbærrene. De gode placeringer du opnår i de organiske søgeresultater, holder ikke for evigt, så indsatsen skal holdes ved lige, opdateres og udbygges.
Søgemaskineoptimering er en linedans
Der er rigtig mange aspekter i søgemaskineoptimeringen – en enkelt forkert ting, kan spænde ben for alt de rigtige. Google giver dig rigtigt mange forskellige værktøjer, der kan anvendes til optimering af din indsats og effektmåling af denne, men det kræver både viden og indsigt, hvis de skal anvendes korrekt.
Vores Google eksperter har helt styr på alle aspekter af Google SEO (søgemaskineoptimering. Vi holder os opdateret på ændringer og nye tiltag, sådan at vi altid kan udarbejde den mest optimale plan for din virksomhed.
Teknisk SEO
Teknisk SEO er, som betegnelsen indikerer, der handler om alle de bagvedliggende faktorer, der kan optimere din hjemmeside, så den performer bedre i de organiske søgeresultater.
On page SEO
On Page SEO er det, som ses på hjemmesiden, dine tekster, billeder og links. Der skal skrives, placeres og linkes på den helt rigtige måde. Teksterne skal skrives med de søgeord, der passer til teksten og til de søgetermer, som flest brugere søger på.
Linkbuilding
Linkbuilding er vigtig når det handler om at konkurrere på de organiske søgeresultater. Essensen i linkbuilding handler om at bygge links. Det kan være fra egen side til andre sider eller fra andre sider til egen side. Det gør man bedst ved hjælp af tekster, for eksempel blogtekster eller andre former for artikler.
E-mail markedsføring
Denne form for markedsføring, hvor du sender et nyhedsbrev eller anden form for annoncering via en E-mail til eksisterende eller potentielle kunder, kan være utrolig effektiv. E-mail markedsføring har mange år på bagen og har gennem årene fået hjælp af forskellige programmer, der gør det lettere at sende mange mails afsted på en gang.
E-mail markedsføring kræver omtanke og idé, for hele konceptet hviler på, at E-mailen skal åbnes, læses og ageres på – til gengæld er den ikke særlig omkostningstung. De nyeste programmer på markedet, som for eksempel Klaviyo, giver dig mulighed for integration på et utal af måder, så din E-mail markedsføring bliver endnu mere effektiv. E-mail markedsføring er oplagt i tilfælde af at du har en webshop.
Linkbuilding
Med email automations bygger du et fuldt automatiseret mailsystem op omkring konkrete handlinger på din profesionelle hjemmeside. Det kan være at du ønsker at byde dine nye subscribers velkommen, og efter 4 dage automatisk vil sende dem et godt tilbud, de kan benytte sig af. Eller du kan sende mails til besøgende, der har forladt din hjemmeside med produkter i kurven, som de ikke fik købt. Mulighederne er mange!
Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Du er altid meget velkommen til at tage fat i os, for at høre mere om hvad vi kan gøre for sin virksomhed.
Gode råd er gratis hos os, og uanset om vi skal levere din nye hjemmeside eller ej, sørger vi for, at du altid får en god oplevelse hos os.