Google Ads bureau
Hvorvidt din forretning er e-commerce (webshop) eller blot en virksomheder, der ønsker at få henvendelser, er Google Ads en interessant kanal at benytte. I modsætning til Facebook annoncering, som betale gennem eksponeringer (CPM), er Google Ads pull markedsføring, hvor du betaler pr. klik.
Hyr en Google Ads specialist
Fra
995,-
Øg din omsætning med Google annoncering
Med Google Ads bestemmer du selv, hvilke søgeord du ønsker at blive fundet på i Googles søgeresultater eller displayannoncer.
Hos Lund Hjemmesider hjælper vi små- og mellemstore virksomheder med at vækste deres forretning ved hjælp af annoncering på Google. Det første vi spørger en kunde efter, når vi skal vurdere hvorvidt det giver mening at annoncere på Google, er:
- Ved du, hvad dine kunder søger efter, når de besøger din hjemmeside?
- Ved du, om din hjemmeside er optimeret således, at den rent faktisk kan konvertere besøgende til betalende kunder?
- Hvad er din mål? Såfremt dit mål er branding, er Google Ads formentligt ikke den mest optimale at benytte I første omgang.
Når disse spørgsmål er besvaret, påbegynder vi en søgeordsanalyse, en konkurrentanalyse samt en analyse af din hjemmeside for at vurdere, om den er konverteringsoptimeret.
Søgeordsanalyse til Google Ads
Vi benytter værktøjer til at undersøge, hvilke søgeord der er mest relevante for din forretning.
Konkurrentanalyse
Ved hjælp af en konkurrentanalyse kan vi identificere dine konkurrenter for at vurdere, hvorvidt det er muligt for dig at rangere på de populære og brandede søgeord. Vi kan også lære af konkurrenter og derved efterligne nogle af de gode ting, som de har gjort.
Konverteringsoptimering
Gennem en konverteringsoptimering bliver din hjemmeside i stand til at konvertere dine besøgende, så de ender med at foretage netop den handling, som du ønsker. Vi ser, at rigtigt mange webshops laver mange fejl, hvilket resulterer i, at bådebounce rate er høj og konverteringsrate er utroligt lav.
Hvorfor bruge penge på Google annoncer?
Google er i dag den største søgemaskine, der viser brugeren relevante resultater fra internettet. Derfor ejer Google utroligt meget data, hvilket er meget værdifuldt, når du skal investere i Google annoncer.
Selvom Google reklamer i dag er meget dyrere end de var for fem år siden, kan du opnå utroligt gode resultater, hvis du gør det ordenligt. Mange vælger at spare pengene på et Google Ads bureau, fordi de har ressourcerne.
Vi ser dog utroligt ofte, at mange mennesker brænder fingrene, fordi de starter med Google reklame uden at have lavet den korrekte opsætning. Derfor bruger de en masse penge uden at have overblik over, hvad pengene bruges på.
Mange virksomhedsejere glemmer vigtigheden af en konverteringsoptimeret hjemmeside. Uden det vil du ikke kunne opnå et effektivt annonceringsafkast på din investering i Google Ads. Derfor tilbyder vi en dygtig hjemmeside udvikler til at hjælpe dig i mål.
Google Search
Med Google Search kan du oprette klassiske tekstannoncer, der vises i toppen af Googles resultater.
Er du fx mekaniker og ønsker du at få flere kunder ned i din forretning, kan du opsætte Google tekstannoncer, der vises, når folk søger: ”mekaniker i aalborg”. Dette kan også benyttes til webshops, der ønsker at rangere i toppen af Googles søgeresultater.
Et eksempel på dette kunne være på søgningen: ”billig shampoo”.
Lad Google Ads specialister administrere dit Google Ads budget
Google Ads er konstrueret så enhver kan oprette en konto og komme igang på under 15 minutter. Men – det kræver erfaring og indsigt at opsætte succesfulde kampagner, så ved du ikke præcis hvad fremgangsmetoden er, og hvordan du optimerer dine kampagner, risikerer du at kaste en god sjat markedsføringsmidler ud af vinduet.
Lad i stedet os hjælpe dig med at få det rigtige setup, der giver dig de bedste muligheder med Google Ads. Vi har mange års erfaring med opsætning af Google Ads kampagner og løbende optimering.
Vi arbejder databaseret med Google Ads og træffer udelukkende beslutninger på baggrund af de tendenser og optimeringsforslag vi identificerer i dataen. På den måde er der ingen slinger i valsen og pegefingre i vinden når vi administrerer dit budget.

TRUSTPILOT


Google Shopping
Google Shopping er relevant for dig som webshopsejer, der ønsker at sælge flere af dine produkter på din webshop.
På Google Shopping vises der et produktbillede, produkttitel, pris samt udbyder. Af den årsag er konverteringsraten generelt høj – netop fordi at den besøgende allerede har accepteret disse betingelser, inden der klikkes videre ind på hjemmesiden.
Hos Lund Hjemmesider benytter vi en række værktøjer for at sikre os, at dit product feed er 100% optimeret, at du betaler den optimale pris pr. klik, at du har fuldt overblik over hvilke ad groups, der giver dig det største afkast samt analyseværktøjer for at få de rigtige produkter på webshoppen.
Google Display
Ved hjælp af Google Display har du muligheden for at annoncere grafisk indhold på hjemmesider, der viser Google reklamer.
Du har med garanti oplevet, at du besøger en hjemmeside, tilføjer en vare til kurven hvorefter du ikke gennemfører ordren. Herefter bliver du ramt af netop dette produkt på diverse hjemmesider.
Dette kaldes for dynamisk display remarketing og er blevet én af de utroligt mange muligheder, der findes med Google Display.
Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Du er altid meget velkommen til at tage fat i os, for at høre mere om hvad vi kan gøre for sin virksomhed.
Gode råd er gratis hos os, og uanset om vi skal levere din nye hjemmeside eller ej, sørger vi for, at du altid får en god oplevelse hos os.