• Professionelle hjemmesideløsninger til overkommelige priser   |   Trustpilot anmeldelser   5/5 stjerner på Trustpilot

Google Ads annoncering

Hvorvidt din forretning er e-commerce (webshop) eller blot en virksomheder, der ønsker at få henvendelser, er Google Ads en interessant kanal at benytte. I modsætning til Facebook annoncering, som betale gennem eksponeringer (CPM), er Google Ads pull markedsføring, hvor du betaler pr. klik.

Få gratis og uforpligtende rådgivning

    Bliv vist på Google

    • Det allerførste vi skal igang med, når du ønsker at engagere dig i annoncering på Google, er opsætning af din konto og den første kampagne. Det kræver, at man har prøvet det før – ellers kan man risikere at lave nogen dyre fejl. Lad os hjælpe dig på vej.

    • Det store udbytte af annoncering på Google kommer af optimeringen. Med tiden lærer vi, hvordan annonceringsstrategien i lige præcis din niche fungerer bedst, og på den måde sikrer vi, at du får det maksimale ud af dine annoncekroner.

    • Det nytter ikke at springe ud i Google Ads uden først at få lavet en søgeordsanalyse, der dækker hvilke søgeord, du skal byde ind på. Det kan være rigtig dyrt at ligge i nogen af de brede søgeord, og ofte vil du se at dine kunder og henvendelser stammer fra nogen andre søgninger, end du umiddelbart havde tænkt.

    • Det kan være smart at kigge på dine nærmeste konkurrenter i forbindelse med opsætning og optimering af Google Ads. Hvis de har været på markedet, længere end du har, har du formentlig en god chance for at tage lidt inspiration fra deres strategi.

    • Det kan være ligemeget at have et godt Google Ads opsætning, og nogle kampagner der fungerer, hvis din hjemmeside eller webshop ikke er i stand til at konvertere de besøgende til kunder. Derfor kigger vi altid på din platform, og om den er klar til salg, før vi kaster penge efter betalte annoncer.

    • Med Google search bliver du vist i toppen af søgningerne når man søger på Google. Det ligner et almindeligt søgeresultat men blot med et lille badge med teksten “annonce”. Denne form for annoncering egner sig bedst til virksomheder der sælger ydelser eller services.

    • Google shopping er et must have for dig med en webshop. Med Google shopping bliver du vist i toppen af søgeresultaterne på Google med produktbillede, titel og pris. Det er en unik mulighed for at sælge dine produkter og konverteringsraten er ofte god, så længe din pris er den rigtige.

    • Ved hjælp af Google Display har du muligheden for at annoncere grafisk indhold på hjemmesider, der viser Google reklamer. Du har med garanti oplevet, at du besøger en hjemmeside, tilføjer en vare til kurven hvorefter du ikke gennemfører ordren. Herefter bliver du ramt af netop dette produkt på diverse hjemmesider. Dette kaldes for dynamisk display remarketing og er blevet én af de utroligt mange muligheder, der findes med Google Display.

    • Annoncering på Youtube kan være ekstremt nyttigt, hvis din ydelse eller produkter egner sig til filmisk reklame.

    • Hos os skal du ikke betale for meget – din succes er vores succes, så vi sikrer at holde prisen nede og kvaliteten i top, så din forretning stryger til tops.

    • Du får naturligvis en fast kontaktperson, som følger udviklingen tæt og rapporterer direkte tilbage til dig. Der vil selvfølgelig løbende være møder med forslag til optimering, tiltag eller andet der kunne være relevant for at lykkedes endnu bedre med din online markedsføringsstrategi.

    Fra

    995 KR

    Google Ads annoncering

    Hvorvidt din forretning er e-commerce (webshop) eller blot en virksomheder, der ønsker at få henvendelser, er Google Ads en interessant kanal at benytte. I modsætning til Facebook annoncering, som betale gennem eksponeringer (CPM), er Google Ads pull markedsføring, hvor du betaler pr. klik.

    Få gratis og uforpligtende rådgivning

      Bliv vist på Google

      • Det allerførste vi skal igang med, når du ønsker at engagere dig i annoncering på Google, er opsætning af din konto og den første kampagne. Det kræver, at man har prøvet det før – ellers kan man risikere at lave nogen dyre fejl. Lad os hjælpe dig på vej.

      • Det store udbytte af annoncering på Google kommer af optimeringen. Med tiden lærer vi, hvordan annonceringsstrategien i lige præcis din niche fungerer bedst, og på den måde sikrer vi, at du får det maksimale ud af dine annoncekroner.

      • Det nytter ikke at springe ud i Google Ads uden først at få lavet en søgeordsanalyse, der dækker hvilke søgeord, du skal byde ind på. Det kan være rigtig dyrt at ligge i nogen af de brede søgeord, og ofte vil du se at dine kunder og henvendelser stammer fra nogen andre søgninger, end du umiddelbart havde tænkt.

      • Det kan være smart at kigge på dine nærmeste konkurrenter i forbindelse med opsætning og optimering af Google Ads. Hvis de har været på markedet, længere end du har, har du formentlig en god chance for at tage lidt inspiration fra deres strategi.

      • Det kan være ligemeget at have et godt Google Ads opsætning, og nogle kampagner der fungerer, hvis din hjemmeside eller webshop ikke er i stand til at konvertere de besøgende til kunder. Derfor kigger vi altid på din platform, og om den er klar til salg, før vi kaster penge efter betalte annoncer.

      • Med Google search bliver du vist i toppen af søgningerne når man søger på Google. Det ligner et almindeligt søgeresultat men blot med et lille badge med teksten “annonce”. Denne form for annoncering egner sig bedst til virksomheder der sælger ydelser eller services.

      • Google shopping er et must have for dig med en webshop. Med Google shopping bliver du vist i toppen af søgeresultaterne på Google med produktbillede, titel og pris. Det er en unik mulighed for at sælge dine produkter og konverteringsraten er ofte god, så længe din pris er den rigtige.

      • Ved hjælp af Google Display har du muligheden for at annoncere grafisk indhold på hjemmesider, der viser Google reklamer. Du har med garanti oplevet, at du besøger en hjemmeside, tilføjer en vare til kurven hvorefter du ikke gennemfører ordren. Herefter bliver du ramt af netop dette produkt på diverse hjemmesider. Dette kaldes for dynamisk display remarketing og er blevet én af de utroligt mange muligheder, der findes med Google Display.

      • Annoncering på Youtube kan være ekstremt nyttigt, hvis din ydelse eller produkter egner sig til filmisk reklame.

      • Hos os skal du ikke betale for meget – din succes er vores succes, så vi sikrer at holde prisen nede og kvaliteten i top, så din forretning stryger til tops.

      • Du får naturligvis en fast kontaktperson, som følger udviklingen tæt og rapporterer direkte tilbage til dig. Der vil selvfølgelig løbende være møder med forslag til optimering, tiltag eller andet der kunne være relevant for at lykkedes endnu bedre med din online markedsføringsstrategi.

      Fra

      995 KR

      Øg din omsætning med Google annoncering

      Med Google Ads bestemmer du selv, hvilke søgeord du ønsker at blive fundet på i Googles søgeresultater eller displayannoncer.

      Hos Lund Hjemmesider hjælper vi små- og mellemstore virksomheder med at vækste deres forretning ved hjælp af annoncering på Google. Det første vi spørger en kunde efter, når vi skal vurdere hvorvidt det giver mening at annoncere på Google, er:

      1. Ved du, hvad dine kunder søger efter, når de besøger din hjemmeside?
      2. Ved du, om din hjemmeside er optimeret således, at den rent faktisk kan konvertere besøgende til betalende kunder?
      3. Hvad er din mål? Såfremt dit mål er branding, er Google Ads formentligt ikke den mest optimale at benytte I første omgang.

      Når disse spørgsmål er besvaret, påbegynder vi en søgeordsanalyse, en konkurrentanalyse samt en analyse af din hjemmeside for at vurdere, om den er konverteringsoptimeret.

      Søgeordsanalyse til Google Ads

      Vi benytter værktøjer til at undersøge, hvilke søgeord der er mest relevante for din forretning.

      Konkurrentanalyse

      Ved hjælp af en konkurrentanalyse kan vi identificere dine konkurrenter for at vurdere, hvorvidt det er muligt for dig at rangere på de populære og brandede søgeord. Vi kan også lære af konkurrenter og derved efterligne nogle af de gode ting, som de har gjort.

      Konverteringsoptimering

      Gennem en konverteringsoptimering bliver din hjemmeside i stand til at konvertere dine besøgende, så de ender med at foretage netop den handling, som du ønsker. Vi ser, at rigtigt mange webshops laver mange fejl, hvilket resulterer i, at bådebounce rate er høj og konverteringsrate er utroligt lav.

      Hvorfor bruge penge på Google annoncer?

      Google er i dag den største søgemaskine, der viser brugeren relevante resultater fra internettet. Derfor ejer Google utroligt meget data, hvilket er meget værdifuldt, når du skal investere i Google annoncer. Selvom Google reklamer i dag er meget dyrere end de var for fem år siden, kan du opnå utroligt gode resultater, hvis du gør det ordenligt. Mange vælger at spare pengene på et Google Ads bureau, fordi de har ressourcerne. Vi ser dog utroligt ofte, at mange mennesker brænder fingrene, fordi de starter med Google reklame uden at have lavet den korrekte opsætning. Derfor bruger de en masse penge uden at have overblik over, hvad pengene bruges på.

      Google Search

      Med Google Search kan du oprette klassiske tekstannoncer, der vises i toppen af Googles resultater. Er du fx mekaniker og ønsker du at få flere kunder ned i din forretning, kan du opsætte Google tekstannoncer, der vises, når folk søger: ”mekaniker i aalborg”. Dette kan også benyttes til webshops, der ønsker at rangere i toppen af Googles søgeresultater. Et eksempel på dette kunne være på søgningen: ”billig shampoo”.

      Lad profesionelle administrere dit Google Ads budget

      Google Ads er konstrueret så enhver kan oprette en konto og komme igang på under 15 minutter. Men – det kræver erfaring og indsigt at opsætte succesfulde kampagner, så ved du ikke præcis hvad fremgangsmetoden er, og hvordan du optimerer dine kampagner, risikerer du at kaste en god sjat markedsføringsmidler ud af vinduet.

      Lad i stedet os hjælpe dig med at få det rigtige setup, der giver dig de bedste muligheder med Google Ads. Vi har mange års erfaring med opsætning af Google Ads kampagner og løbende optimering.

      Vi arbejder databaseret med Google Ads og træffer udelukkende beslutninger på baggrund af de tendenser og optimeringsforslag vi identificerer i dataen. På den måde er der ingen slinger i valsen og pegefingre i vinden når vi administrerer dit budget.

      TRUSTPILOT

      FACEBOOK

      GOOGLE

      • Vores kunder er ligeså glade for os, som vi er for dem. Vores største ønske er,  at vores kunder får online succes. Det er vi stolte af at være behjælpelige med igennem hjemmeside, webshop og markedsføring.

      • Vi har ingen regler om binding på vores Google Ads-arbejde, men det er vigtigt at understrege at Google Ads og resultaterne forbundet med arbejdet kan tage tid. Derfor sælger vi oftest en fast markedsføringsaftale, der giver os mulighed for at arbejde dedikeret med din hjemmeside eller webshop over en længere periode – det giver klart de bedste resultater.

      • Vores Google Ads-arbejde er selvfølgelig udført til fordel for dig og din virksomhed, og det er i vores største interesse, at du lykkedes med dine mål. Alle tekster, søgeordsanslyser, konverteringsanalyser, konkurrentanalyser og øvrigt arbejde i forbindelse med vores Google Ads arbejde er dit, og al materialet er til fri afbenyttigelse.

      • Vi er eksperter i online markedsføring, og samtidig er vi skarpe på prisen. Faktisk er vi så skarpe på prisen, at vi kan garantere, at du ikke finder vores ydelse billigere andre steder. Skulle du alligevel falde over et bedre tilbud matcher vi uden tøven prisen.

      • Hos os er der ingen slinger i valsen, så derfor får du altid en fast kontaktperson og rådgiver, som kender til din virksomhed og ønsker. Det betyder at vi hurtigt kan hjælpe dig, uden at det kræver en masse forklaring.

      • Vi er bestående af et alsidigt team, og som sammen kan håndtere enhver markedsføringsopgave. Hold dig endelig ikke tilbage med dine spørgsmål eller idéer, vi er her for at hjælpe. Hos os er gode råd gratis!

      • Vi har fuld forståelse for at online markedsføring kan være en stor udgift for et startup eller den mindre virksomhed. Derfor tilbyder vi alle vores kunder, at deres online markedsføringsabonnement hos os kan betales i rater. Så kan du få en professionel markedsføring, uden at det sprænger dit budget.

      • For mange virksomheder, kan online markedsføring være en uoverskuelig ting, med mange fagord, som man ikke forstår. Vi har en enkel og bekvem proces, hvor vi igennem hele vores arbejde har tæt kontakt med vores kunder. På den måde sikrer vi en god oplevelse og ikke mindst et godt resultat.

      Hiv fat I os – så tager vi en snak.

      – Bare rolig, det er gratis og uforpligtende

      Udfyld dine oplysninger i formularen, så vil vi gøre alt, hvad vi kan for at give dig en god oplevelse hos os. – uanset om du ønsker at være kunde eller ej.

        Google Shopping

        Google Shopping er relevant for dig som webshopsejer, der ønsker at sælge flere af dine produkter på din webshop. På Google Shopping vises der et produktbillede, produkttitel, pris samt udbyder. Af den årsag er konverteringsraten generelt høj – netop fordi at den besøgende allerede har accepteret disse betingelser, inden der klikkes videre ind på hjemmesiden. Hos Lund Hjemmesider benytter vi en række værktøjer for at sikre os, at dit product feed er 100 % optimeret, er du betaler den optimale pris pr klik, at du har fuldt overblik over hvilke ad groups, der giver dig det største afkast samt analyseværktøjer for at få de rigtige produkter på webshoppen.

        Google Display

        Ved hjælp af Google Display har du muligheden for at annoncere grafisk indhold på hjemmesider, der viser Google reklamer. Du har med garanti oplevet, at du besøger en hjemmeside, tilføjer en vare til kurven hvorefter du ikke gennemfører ordren. Herefter bliver du ramt af netop dette produkt på diverse hjemmesider. Dette kaldes for dynamisk display remarketing og er blevet én af de utroligt mange muligheder, der findes med Google Display.

        Annoncer på YouTube

        Eftersom Google købte YouTube i 2006, kan du nu også annoncere på YouTube. Førhen blev YouTube annoncer brugt en del som ’top funnel’ – altså til at udbrede kendskabet af dit brand. I dag bliver det også brugt som ’low funnel’, hvilket betyder, at du kan konvertere besøgende til at foretage et køb ved hjælp af annoncering på YouTube.

        Eftersom YouTube er en video-tjeneste, skal du naturligvis benytte video annoncer til dette; hvilket også fungerer bedst. Har du svært ved at skalere dit nuværende setup i Google Ads, kan du med fordel benytte YouTube annoncer til at udvide din målgruppe samt at konvertere de besøgende, som aldrig endte med at købe på din webshop.

        Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig?

        Du er altid meget velkommen til at tage fat i os, for at høre mere om hvad vi kan gøre for sin virksomhed.

        Gode råd er gratis hos os, og uanset om vi skal levere din nye hjemmeside eller ej, sørger vi for, at du altid får en god oplevelse hos os.