Bluedeli udspringer fra den succesfulde fiskebutik Herlev Fisk i Herlev. De havde et ønske om at digitalisere deres forretning med en professionel webshop, så de kunne nå ud til flere kunder og mindske ekspeditionen i den fysiske butik. Webshoppen skulle afspejle den kvalitet deres råvare har, og derudover skulle der udvikles en tilpasset udvidelse; Bluedeli sælger varer til indkøbspris hvis man har et medlemsskab på webshoppen, som giver adgang til varerne.
Bluedeli udspringer fra den succesfulde fiskebutik Herlev Fisk i Herlev. De havde et ønske om at digitalisere deres forretning med en professionel webshop, så de kunne nå ud til flere kunder og mindske ekspeditionen i den fysiske butik. Webshoppen skulle afspejle den kvalitet deres råvare har, og derudover skulle der udvikles en tilpasset udvidelse; Bluedeli sælger varer til indkøbspris hvis man har et medlemsskab på webshoppen, som giver adgang til varerne.
Bluedeli er bygget op omkring en abonnementsmodel, hvor et medlemskab til 99 kroner om måneden giver adgang til at købe webshoppens produkter til indkøbspris. Hvis man ikke er medlem, kan man se produkterne, men det er ikke muligt at gennemføre køb. Derudover udviklede vi en løsning, hvor kunder ved checkout skal indtaste ønskede leveringsdato, samt tidspunkt, så Bluedeli ved, hvornår de skal levere de friske råvarer.